Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Αρχαία Ελληνική Γλώσσα


Όσοι έχουν την κακή συνήθεια να βρίζουν,αν δεν μπορούν να την κόψουν,τουλάχιστον ας προσπαθήσουν χρησιμοποιούν την αρχαία Eλληνική γλώσσα για να είναι λιγότερο χυδαίοι ...

 1.Λαβέ ταύτα Ελισσάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου =Πάρ' τα Λίζα και κάντα κορνίζα..
2.Ταύτα λαβείν μωρή νοσούσα =Πάρ' τα μωρή άρρωστη ...
3.Λάβε τους όρχεις ημών =Πάρ' τα αρχίδια μας ...
4.Αφόδευε εντός =Χέσε μέσα
5.Λάβε κίναιδε =Πάρ’ τα πούστη ...
6.Όδευε εις συνουσίαν =Άντε γαμήσου ...
7.Λάβε έναν αυνανιστήν =Πάρε έναν μαλάκα ...
8.Κάμνω σε τι,μήτηρ; =Τι σου κάνω μάνα μου;
9.Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου =Θα μου κλάσεις τα αρχίδια ...
10.Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου =Και με τρώγαν τα αρχίδια μου ...
11.Σου συνουσιάζεται ο οίκος που διαμένεις ομοφυλόφιλε =Σου γ@μώ το σπίτι πούστη ...
12.Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης ατομικός εραστής =Χοντρομαλάκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου