Στη συγκρότηση παράνομης ισλαμικής αστυνομίας προχωρούν ακραίοι μουσουλμανικοί θύλακες στο κέντρο της Αθήνας, για την επιβολή της Σαρία, του θρησκευτικού νόμου του Ισλάμ, κάτω από τη μύτη των επίσημων ελληνικών Αρχών!
Φανατικοί μουσουλμάνοι, ορμώμενοι από τα δεκάδες ανεξέλεγκτα αυτοσχέδια τζαμιά που λειτουργούν σε.....
πολλές γειτονιές της πρωτεύουσας, εκμεταλλευόμενοι το φόβο και την ανέχεια των συμπατριωτών και ομοθρήσκων τους αλλά και την παράλυση του κράτους, οργανώνουν ομάδες «εφαρμογής του ισλαμικού Δικαίου», μετατρέποντας την Αθήνα σε Καμπούλ, κατά την έκφραση του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Το έδαφος για μια τέτοια κίνηση ήταν πρόσφορο εδώ και καιρό. Σύμφωνα με μετριοπαθείς υπολογισμούς, εκτιμάται ότι οχτακόσιες χιλιάδες αλλοδαποί βρίσκονται στην Αθήνα, το 20% έως 30% εκ των οποίων θεωρείται ως «εξαιρετικά δύσκολο να ενταχθεί στην ελληνική κοινωνία». Άτομα με διαφορετική θρησκεία και κουλτούρα από της χώρας που τα φιλοξενεί, περιθωριαποιημένα από την πρώτη στιγμή που πατούν το πόδι τους στην Ελλάδα, εντάχθηκαν εξαρχής σε ακραίες ομάδες, που κυριολεκτικά λαθροβιούν στην πρωτεύουσα. Και τώρα είναι η στιγμή που οι ομάδες αυτές αισθάνονται «δυνατές», ώστε να εκδηλώσουν τη διαφορετικότητά τους, επιθυμώντας να εφαρμόσουν στην επικράτειά μας ήθη, έθιμα και κανόνες του τόπου τους.
Τι σηματοδοτεί, όμως, η επιβολή της Σαρία; Καταρχάς, για το Ισλάμ είναι ο μόνος νόμος που διέπει την κοινωνική συμπεριφορά αλλά και την ιδιωτική ζωή του πιστού. Το ακάλυπτο πρόσωπο μιας γυναίκας ή η αίτηση διαζυγίου από την πλευρά της
- πράγματα αυτονόητα για το δυτικό πολιτισμό - είναι αδιανόητα για έναν πιστό του Ισλάμ. Κι αν η μοιχεία, η κλοπή ή η προσβολή της προσωπικότητας συνιστούν υποθέσεις που οδηγούνται στα δικαστήρια για το δυτικό κόσμο, για τους πιστούς του Μωάμεθ τέτοιες υποθέσεις λύνονται λιγότερο... περίπλοκα, μέσω της Σαρία αλλά και του τρόπου με τον οποίο την ερμηνεύει ο καθένας... Αυτό, λοιπόν, το θρησκευτικό - εθιμικό Δίκαιο επιθυμούν να εφαρμόσουν στην Ελλάδα του 2012 οι ακραοι μουσουλμάνοι.
Επιθέσεις από ουαχαμπίτες
Σύμφωνα με πληροφορίες των «Επικαίρων», οι πρώτες εξορμήσεις της ισλαμικής αστυνομίας για την επιβολή της Σαρία το τελευταίο διάστημα έγιναν σε περιοχές γύρω από την Ομόνοια, στον Άγιο Παντελεήμονα, στον Κολωνό και στην Κυψέλη. Κάποιοι από τους λιγοστούς πλέον επιχειρηματίες και εμπόρους που συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται στο ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας προχώρησαν σε σχετικές καταγγελίες, καθώς έχουν γίνει αυτόπτες μάρτυρες περιστατικών βίας εις βάρος αλλοδαπών. «Δέκα ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα, όταν έκλεινα το μαγαζί, είδα μια ομάδα τεσσάρων αλλοδαπών να διαπληκτίζεται με ένα ζευγάρι επίσης αλλοδαπών», μας αφηγείται ο κ. Κώστας Λ., ιδιοκτήτης καταστήματος οπτικών. «Σε διάστημα δευτερολέπτων, οι δύο έπιασαν τον άνδρα πισθάγκωνα, ενώ οι άλλοι δύο επιτέθηκαν στη γυναίκα και μ’ ένα πανί προσπαθούσαν να της καλύψουν το πρόσωπο. Εγώ και δύο ακόμα καταστηματάρχες αρχίσαμε να φωνάζουμε, φοβούμενοι ότι πήγαιναν να την απαγάγουν. Ο ένας μας πήρε, μάλιστα, τηλέφωνο την Άμεσο Δράση. Οι επιτιθέμενοι, όταν μας άκουσαν, άφησαν το ζευγάρι φωνάζοντας και τράπηκαν σε φυγή. Δύο μοτοσικλέτες κι ένα περιπολικό έφτασαν γρήγορα, το ζευγάρι, όμως, ήθελε να φύγει. Με το ζόρι τούς κρατήσαμε μέχρι να έρθουν οι αστυνομικοί. Με τα πολλά, μάθαμε πως ήταν από τοΜπανγκλαντές και κάποιοι συμπατριώτες τους είχαν ενοχληθεί από το “δυτικό” τρόπο ζωής τους. Ωστόσο, ούτε μήνυση ήθελαν να καταθέσουν ούτε να πουν περισσότερα. Οι αστυνομικοί έδειχναν να το καταλαβαίνουν. “Έχουμε αντιμετωπίσει κι άλλα παρόμοια περιστατικά. Ψευτοιμάμηδες και τέτοιοι τύποι τούς φοβερίζουν κι αυτοί προσπαθούν να κρύβονται, δεν θέλουν να καταθέσουν εις βάρος τους’ μας είπαν».
Σύμφωνα με πληροφορίες των «Επικαίρων», εμπνευστές και οργανωτές αυτής της επιχείρησης είναι άτομα που ανήκουν στο λεγόμενο Ουαχαμπισμό, τον ακραίο κλάδο των σουνιτών, που πιστεύουν στην κατά γράμμα εφαρμογή του Κορανίου και της Σούνα, της αρχικής παράδοσης, δηλαδή, στην ερμηνεία των λόγων του Μωάμεθ. Τα τελευταίο χρόνια παρεισέφρησαν στο σύνολο των αυτοδιαχειριζόμενων τζαμιών του κέντρου, αν και από κάποια - κυρίως αραβικά - οι επικεφαλής κατόρθωσαν να τους αποβάλουν. Παράλληλα, οι ίδιοι άνθρωποι ρίχνουν ευθύνες και στην ελληνική Πολιτεία, που δεν φρόντισε να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει τους μουσουλμανικούς πληθυσμούς για τους βασικούς ελληνικούς νόμους αλλά και να ελέγξει τη δραστηριότητα ορισμένων εξτρεμιστών.
ksipnistere
Φανατικοί μουσουλμάνοι, ορμώμενοι από τα δεκάδες ανεξέλεγκτα αυτοσχέδια τζαμιά που λειτουργούν σε.....
πολλές γειτονιές της πρωτεύουσας, εκμεταλλευόμενοι το φόβο και την ανέχεια των συμπατριωτών και ομοθρήσκων τους αλλά και την παράλυση του κράτους, οργανώνουν ομάδες «εφαρμογής του ισλαμικού Δικαίου», μετατρέποντας την Αθήνα σε Καμπούλ, κατά την έκφραση του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Το έδαφος για μια τέτοια κίνηση ήταν πρόσφορο εδώ και καιρό. Σύμφωνα με μετριοπαθείς υπολογισμούς, εκτιμάται ότι οχτακόσιες χιλιάδες αλλοδαποί βρίσκονται στην Αθήνα, το 20% έως 30% εκ των οποίων θεωρείται ως «εξαιρετικά δύσκολο να ενταχθεί στην ελληνική κοινωνία». Άτομα με διαφορετική θρησκεία και κουλτούρα από της χώρας που τα φιλοξενεί, περιθωριαποιημένα από την πρώτη στιγμή που πατούν το πόδι τους στην Ελλάδα, εντάχθηκαν εξαρχής σε ακραίες ομάδες, που κυριολεκτικά λαθροβιούν στην πρωτεύουσα. Και τώρα είναι η στιγμή που οι ομάδες αυτές αισθάνονται «δυνατές», ώστε να εκδηλώσουν τη διαφορετικότητά τους, επιθυμώντας να εφαρμόσουν στην επικράτειά μας ήθη, έθιμα και κανόνες του τόπου τους.
Τι σηματοδοτεί, όμως, η επιβολή της Σαρία; Καταρχάς, για το Ισλάμ είναι ο μόνος νόμος που διέπει την κοινωνική συμπεριφορά αλλά και την ιδιωτική ζωή του πιστού. Το ακάλυπτο πρόσωπο μιας γυναίκας ή η αίτηση διαζυγίου από την πλευρά της
- πράγματα αυτονόητα για το δυτικό πολιτισμό - είναι αδιανόητα για έναν πιστό του Ισλάμ. Κι αν η μοιχεία, η κλοπή ή η προσβολή της προσωπικότητας συνιστούν υποθέσεις που οδηγούνται στα δικαστήρια για το δυτικό κόσμο, για τους πιστούς του Μωάμεθ τέτοιες υποθέσεις λύνονται λιγότερο... περίπλοκα, μέσω της Σαρία αλλά και του τρόπου με τον οποίο την ερμηνεύει ο καθένας... Αυτό, λοιπόν, το θρησκευτικό - εθιμικό Δίκαιο επιθυμούν να εφαρμόσουν στην Ελλάδα του 2012 οι ακραοι μουσουλμάνοι.
Επιθέσεις από ουαχαμπίτες
Σύμφωνα με πληροφορίες των «Επικαίρων», οι πρώτες εξορμήσεις της ισλαμικής αστυνομίας για την επιβολή της Σαρία το τελευταίο διάστημα έγιναν σε περιοχές γύρω από την Ομόνοια, στον Άγιο Παντελεήμονα, στον Κολωνό και στην Κυψέλη. Κάποιοι από τους λιγοστούς πλέον επιχειρηματίες και εμπόρους που συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται στο ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας προχώρησαν σε σχετικές καταγγελίες, καθώς έχουν γίνει αυτόπτες μάρτυρες περιστατικών βίας εις βάρος αλλοδαπών. «Δέκα ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα, όταν έκλεινα το μαγαζί, είδα μια ομάδα τεσσάρων αλλοδαπών να διαπληκτίζεται με ένα ζευγάρι επίσης αλλοδαπών», μας αφηγείται ο κ. Κώστας Λ., ιδιοκτήτης καταστήματος οπτικών. «Σε διάστημα δευτερολέπτων, οι δύο έπιασαν τον άνδρα πισθάγκωνα, ενώ οι άλλοι δύο επιτέθηκαν στη γυναίκα και μ’ ένα πανί προσπαθούσαν να της καλύψουν το πρόσωπο. Εγώ και δύο ακόμα καταστηματάρχες αρχίσαμε να φωνάζουμε, φοβούμενοι ότι πήγαιναν να την απαγάγουν. Ο ένας μας πήρε, μάλιστα, τηλέφωνο την Άμεσο Δράση. Οι επιτιθέμενοι, όταν μας άκουσαν, άφησαν το ζευγάρι φωνάζοντας και τράπηκαν σε φυγή. Δύο μοτοσικλέτες κι ένα περιπολικό έφτασαν γρήγορα, το ζευγάρι, όμως, ήθελε να φύγει. Με το ζόρι τούς κρατήσαμε μέχρι να έρθουν οι αστυνομικοί. Με τα πολλά, μάθαμε πως ήταν από τοΜπανγκλαντές και κάποιοι συμπατριώτες τους είχαν ενοχληθεί από το “δυτικό” τρόπο ζωής τους. Ωστόσο, ούτε μήνυση ήθελαν να καταθέσουν ούτε να πουν περισσότερα. Οι αστυνομικοί έδειχναν να το καταλαβαίνουν. “Έχουμε αντιμετωπίσει κι άλλα παρόμοια περιστατικά. Ψευτοιμάμηδες και τέτοιοι τύποι τούς φοβερίζουν κι αυτοί προσπαθούν να κρύβονται, δεν θέλουν να καταθέσουν εις βάρος τους’ μας είπαν».
Σύμφωνα με πληροφορίες των «Επικαίρων», εμπνευστές και οργανωτές αυτής της επιχείρησης είναι άτομα που ανήκουν στο λεγόμενο Ουαχαμπισμό, τον ακραίο κλάδο των σουνιτών, που πιστεύουν στην κατά γράμμα εφαρμογή του Κορανίου και της Σούνα, της αρχικής παράδοσης, δηλαδή, στην ερμηνεία των λόγων του Μωάμεθ. Τα τελευταίο χρόνια παρεισέφρησαν στο σύνολο των αυτοδιαχειριζόμενων τζαμιών του κέντρου, αν και από κάποια - κυρίως αραβικά - οι επικεφαλής κατόρθωσαν να τους αποβάλουν. Παράλληλα, οι ίδιοι άνθρωποι ρίχνουν ευθύνες και στην ελληνική Πολιτεία, που δεν φρόντισε να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει τους μουσουλμανικούς πληθυσμούς για τους βασικούς ελληνικούς νόμους αλλά και να ελέγξει τη δραστηριότητα ορισμένων εξτρεμιστών.
ksipnistere
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου