Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Καουμπόϊδες και ινδιάνοι...

Aφορμή για αυτές τις γραμμές ειναι μια ταινία που πρόσφατα παρακολούθησα με τον μεγαλειώδη τίτλο “cowboys and aliens” (εδω μπαίνουν πυροτεχνήματα, προβολείς που κανουν την νύχτα μέρα και γκλαμουράτα κοκκινα χαλιά να γουστάρουμε)!!!! Διαφήμιση, ρεκλαμα και κακός χαμός οδήγησαν το χέρι μου να κάνει κλικ πάνω στο κουμπάκι που έγραφε download και για οσους αναρωτιούνται... εεε ναι λοιπον το παραδέχομαι... ειμαι πειρατής!!! Σκοτώνω την μουσική, το hollywood και αν μπορουσα θα σκότωνα και τον τυπο που σκεύτηκε να γυρίσει αυτή την ταινία και θα του έπαιρνα και το πορτοφολι για την ψυχική οδύνη που μου προξένησε η θέασή της!!! Όσο πέρναγε η ώρα και γω απλά χάζευα στην οθόνη άλογα, διαστημόπλοια, κακούς εξωγήινους και καλούς καουμπόιδες τοσο το μυαλό μου αναρωτιόταν απο πότε εχω να δω μια ταινία της προκοπής... απο αυτές που ταξιδεύουν το μυαλό και την ψυχή... απ'αυτές που σε κάνουν να γελάς... απ'αυτές που σε βάζουν να σκεφτείς και λιγο παραπέρα ή απλά σε ξανακανουν παιδί... Πάει καιρός... Ακόμα και οι ταινίες απο τα μυθιστορήματα του Ιουλίου Βέρν που έβλεπα πιτσιρικάς σε ασπρομαυρη τηλεοραση με τηλεκοντρόλ το σκουπόξυλο της μανας μου, μου αφηναν μια γλυκια αίσθηση οταν έβλεπα να πέφτει το “the end” στο τελος... ας φαινόντουσαν τα σκηνικά ψεύτικα... ας φαίνονταν τα μυθικά τέρατα οτι ήταν απο χαρτί και τα ναυάγια γινόντουσαν μεσα σε μια λεκάνη με νερό που προφανός κάποιος κακομοίρης ταρακουνούσε για να αποδωσει την τρικυμία ρεαλιστικά... Μαγεία!!! Τότε 20000 λεύγες κατω απο την θάλασσα, τώρα 20000 λεύγες κάτω απο σκουπίδια... Ρε καλύτερα οι καουμπόϊδες να μένουν με τους ινδιάνους , τουλάχιστον άφηναν ένα γλυκό χαμόγελο στο στόμα και μια περίεργη γυαλάδα στο μάτι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου